مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-12سياسي

فارس من| معتمدی: دلیلی برای منحل شدن ترم جاری دانشگاه ها وجود ندارد


آموزش مجازی فرصت مناسبی است تا دانشجویان به بررسی پروژه، مطالعات و بحث های تئوری خود بپردازند و در حال حاضر دلیلی برای منحل شدن ترم جاری دانشگاه ها وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه  فارس من  سامانه ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه ها را مطرح کنند تا خبرنگاران این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در این باره گفت: از اوایل اسفند ماه کلاس های آموزشی به صورت مجازی در حال برگزاری است  و امکان دارد در صورت نیاز حدود یک یا یک ماه و نیم ماه از تابستان نیز به ترم جاری اضافه شود.

زمان مناسبی است که دانشجویان بتوانند درس بخوانند و  یکسری از دانشجویان به بررسی پروژه، مطالعات، مقالات و بحث های تئوری خود بپردازند و دلیلی برای منحل شدن ترم نمی بینیم.

  معتمدی اضافه کرد: در حال حاضر دروس عملی مثل آزمایشگاه ها و کارگاه ها ارائه نشده و با توجه به شرایط این دروس یا همزمان با بازگشایی دانشگاه ها و یا در تابستان ارائه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| معتمدی: دلیلی برای منحل شدن ترم جاری دانشگاه ها وجود ندارد

فارس من| معتمدی: دلیلی برای منحل شدن ترم جاری دانشگاه ها وجود ندارد